16 Nisan 2014 Çarşamba
Aktüel
CHP`den taşeron ve sözleşmeli personelle ilgili kanun teklifi
CHP Grup Başkanvekili Kemal Kılıçdaroğlu kamu kurum ve kuruluşlarında taşeron firmalar aracılığıyla istihdam edilen işçilerle 4/C kapsamında çalışan personelin memur ya da işçi kadrosuna geçirilmesi için kanun teklifi verdi.

CHP Grup Başkanvekili Kemal Kılıçdaroğlu, kamu kurum ve kuruluşlarında taşeron firmalar aracılığıyla istihdam edilen işçilerle 4/C kapsamında çalışan personelin memur ya da işçi kadrosuna geçirilmesi için kanun teklifi verdi.
Kılıçdaroğlu ve bir grup CHP milletvekilinin imzasıyla Meclis Başkanlığı’na sunulan kanun teklifinin gerekçesinde, taşeron işçiliğin hem çalışanların mali ve sosyal haklar açısından istismarına yol açtığı hem de kamu kurum ve kuruluşları için beklenen verimliliği vermediği kaydedildi. Taşeron işçi uygulamasından tek memnun tarafın, ihale ile işi alan işverenler olduğu belirtilen gerekçede, teklifin birinci maddesiyle mağdur işçilerin çalıştıkları kamu kurum ve kuruluşlarının kadrolarına geçirilerek mağduriyetlerinin giderilmesinin ve kamuda verimliliğin artırılmasının amaçlandığı vurgulandı. Teklifin gerekçesinde yine 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4’ncü maddesinin B ve C fıkrası hükümlerine göre sözleşmeli ve geçici olarak istihdam edilen personelin de sürekli kadrolarda istihdam edilmesinin amaçlandığı belirtildi. Gerekçede şöyle denildi:
“Sadece mevsimlik ve geçici işler için öngörülen düzenleme, özelleştirme uygulamaları dolayısıyla işsiz kalan işçilerin kapsama alınması ile amacından tamamen saptırılmıştır. 4/C statüsü çalışanlar ne işçi ne memur sayılmaktadır. Yani memur ya da işçilerin haklarından yararlanamadıkları gibi bir memur gibi belirli ödev ve sorumlulukları yerine getirmekle yükümlü kılınmaktadırlar. Kaldı ki kamuda geçici işçi pozisyonlarında çalışanların yapılan yasal düzenlemeyle 2007 yılında kadroya geçirildikleri düşünüldüğünde 4/C statüsünde çalışanların kadroya geçirilmemesi gecikmiş bir haksızlığı ortadan kaldıracaktır. 4/B ve 4/C statüsündeki çalışanların sürekli kadrolara atanması ile aynı işi yapan aynı nitelikteki personelin aynı haklara sahip olması da sağlanacaktır.”
Taşeron ve 4/B ile 4/C kapsamında çalışan personelin memur ve işçi kadrolarına geçirilmesini öngören kanun teklifine göre, taşeron işçiler için ihtiyaç duyulacak sürekli işçi kadroları kanunun yayımı tarihinden itibaren 6 ay içinde Maliye Bakanlığınca vize edilecek.
4/B ve 4/C kapsamında çalışan personel ise 3 ay içinde başvurmaları durumunda isteklerine bakılarak, istihdam edildikleri kamu kurum ve kuruluşlarının memur ya da işçi kadrolarına geçirilecek. Memur ve sürekli işçi kadrolarına geçirilen sözleşmeli ve geçici personelin kamu kurum ve kuruluşlarında çalıştırıldıkları süre kıdemlerinden sayılacak. (ANKA)
http://www.haberortak.com 
 




ÇOK OKUNAN 3 HABER
  • YORUMLAR
    • ali efe / 16-04-2013 23:35 vakıfbank taseron
      Vakıfbank'ta çalışan üniversite mezunu taşeron işçiler olarak destekliyoruz!!!!
    • ibrahim delal / 24-02-2013 20:58 taşoren kölesı
      eyyyyyyyyyy akp bukadar rahat yazamıyodum size çünkü çok inanmıştım iki lafın bırı ayet ve besmele olduğu için ama nezakkı zaman geçtıkçe nasıl dolan baz olduğunuzu keç fettım işçi düşmanısınız sizin yakınlarınız götürürken sız taşon işçilerı oyalamakla meşkül oldunuz çıkardığınız işçi yasası olan haklarıda yok ettı şimdı bu insanları kadro dıye oylayın devlet kumu kaldımı avrupa arıyonuz sendıkasız taşoren çıkartmaya uğraşıyonuz 30 hazıranda yasalaşacaknış allah bılır müteitt üzerınden kadro vercenız ferformas çıgersıde koyarsınız ? önce seçım anketlerınıze bı bakın ımralı için gece gündüz çalıştınız allah bu emekçilerın hesabını soracak sızden aponuzuda vekıl yaparsınız artık allah sızı bıldığı gıbı yapsın inşallah
    • levent güngör / 24-01-2013 11:55 biraz daha bekliyelim bakalım sonumuz ne olacak
      benim umudum kalmadı kadro madro yok bize
    • hakan mızrakçı / 21-01-2013 19:34 taşeron çözum
      4/b 4/c kadroları için bişeyler düşünülüyorda taşeron şirket işçileri için neden kimsenin aklına hiçbir çözüm gelmiyor.
    • muhsin kara / 02-01-2013 14:40 OYUNU BOŞA VERMİŞ KAZAZEDELER
      GELİN BU YALANLARA ÖNÜMÜZDEKİ SEÇİMLERDE VERMİŞ OLDUĞUMUZ OYLARIMIZI GERİ ALARAK BİR SON VERELİM.AKP NİN TAŞERONA VERMİŞ OLDUĞU GÜCE GÜÇ KATALIM YAPTIKLARI HERŞEYİN SADECE KAĞIT ÜZERİNDE AK OLDUĞUNU BU MİLLET ARTIK BİLSİN BUNU İSPATLAYALIM.YAŞANANLAR REZİLLİKTEN BAŞKA BİRŞEY DEĞİL...
    • ekrem deniz / 20-12-2012 14:52 adalet yerini bulsun
      yıllardır çalışıyoruz.ne için sadece bir kuru ekmek için.taşeron firmalarının cebini doldurmak için. onlar keyif sürerken bizler canımızı yok sayıp bize verilen işi en iyi şekilde yapıyoruz.başbakan da,cumhur başkanı da bunu biliyor.ama gel görelim kimse buna dur demiyor.lütfen bütün millet vekilleri bu sesi duyun bizleri artık bu çıkmazdan kurtarın.artık dayanacak gücümüz kalmadı.sayın kılıçtaroğlu bir adım attı gelin hep beraber yürüyelim.taşeron firmaları hakkımızı yiyiyor ses çıkardığımızda artık kapıyı göstermesinler hakkımızı versinler.
    • ahmet / 17-11-2012 21:42 taşeron çalışanları lütfen birlik olalım
      arkadaşlar yapılan zulme ve haksızlığa karşı kenetlenelim birlikten kuvvet doğar "kamu teşeron"sen ğibi kurumnlara üye olalım ayrıca arkadaş haklı 23/12/2009 tariihnden beri bu ğündemde yazıklar olsun diyorum kan emicilere kölelik sistemine dur diyelim lütfen başbakanım çözün bu işi.
    • ahmet acemoğlu / 12-10-2012 00:40 YETER ARTIK
      koyu bir akpli olarak bu öneriye katılıyorum.taşeron olarak ameliyathaneda 10 yılı aşkın bir süredir çalışmaktayım.inanın sağlık memurunun yapmadığı işleri bizler layıkıyla yapıyoruz.ama neticede elimize geçen 800 lira oda herzaman işten çıkarılma korkusuyla mesai dahili ve harici yalakalık yapıyoruz.
      maaşlarımızıda alabilsek gününde iyi olacak yoksa mesai harici dilencilik yapmağa başlayacaz.
    • nurettin ozan / 01-10-2012 20:59 insani adım
      sayın kılıçtaroğlu güzel düşünmüş ben bir diyarbakırlı olarak her partiyi tercih etmem fakat sn kılıçtaroğlundan güzel adımlar bekliyorum iki dünemdir oy kulanmiyorum sanırım yeni chp icin yeni destekciler olacaktır taşaronu kaldırsın mazlumları kazanır chp arkandayız
    • onur aydın / 29-07-2012 16:25 ....
      sayın başbakanımız açıklama yapmıştı seçimden sonra bu konuyla ilgelenecez diye ama teşekkür ediyoruz güzel ilgileniyorlar
    • sedat erzincan / 31-05-2012 09:14 CDH GENEL BAŞKANISANINA SONSUZ SAYGILARIMI SUNUYORUM HER KONUDA GÜÇSÜZÜN YANINDA MADURUN YANDA OLDUGU İÇİN
      sayın başkabanımız be sağlık bakanımız kürtajıve 3 cocuk yapmayı bırakında asgarı üçretle nasıl geçinilecek onu soyleyın devlet memuruna zam yapıyorsunuz vergiye herseye zam yapıyorsunuz siz büyüklerimiz 10000 tl maaaş alıp geçinemiyorsunuz bizler aylık 350 tl sobalı eve kıra verip geçinmeye çalışıyoruz o da en kötü ev bizimde sağlık sektorunde taşaron firmalardan alınım sizin bünyenizde çalışmak istiyoruz her ilin ayrı ayrı ücreti varken bizler bilgi işlem çalışanı olarak neden 750tl alıyoruz evli ve çocuk parası ile bu yaşam nasıl devam edecek heryıl yenilenen sözleşme korkusu birleri yıpratıyor buna çözüm arıyoruz bulamıyoruz işten çıkarılma korkusu var
    • cenk demir / 20-04-2012 20:05 TSKLER CHP
      ARKADAŞLAR TAŞERONLAR YANİ BİZLER ARTIK İŞTEN ATILMA KORKUSU YAŞAMAK İSTEMİYORUZ.GELECEK KAYGISI BENİM KORKULU RÜYAM.BU NEDENDEN UMARIM KABUL EDİLİR TEŞEKKÜRLER CHP .OYLAR KEMAL BEY E
    • ayşe özkam / 30-03-2012 18:58 kamburlaştık
      ya bu taşören zülmü durduran bir müslüman yok mu kamburumuz çiktı ezile ezile zülüm hakaret aşalanma yetiş kim yetişirse yetişsin artik
    • Erdem / 12-01-2012 15:23 TAŞERON İŞCİSİ KAMU STATÜSÜNE KAVUŞTURULMASI
      TAŞERON İŞÇİLERİN DURUMUNUN BİRAN OLSUN KAMU İŞCİSİ STATÜSÜNE KAVUŞTURULMASI DİLEĞİMLE,... YARGITAY KARARIDA TAŞERON İŞCİSİ KAMU İŞCİSİ DEMİŞ OLDU İNŞALLAH
      Meçlisin bu konuda hukuki bir çalışma yapmasından yana yız biz taşeron işcileri olarak. Ama ne hikmetse olmuyor sadece bizlerin sırtından rant (siyaset, şov ) olmasın bizleride bu ülkenin vatandaşı olduğumuzu üretime katkılarımızı inşallah düşünürsünüz .
    • mutlu / 31-12-2011 14:52 yok ya
      vallahi bu kanunu belki vermiştir fakat benim ömrüm bunun mecliste oylanmasına yetmez onu biliyorum üstüne düşecek adamda bulmak zor bunu mecliste adam gibi söyeleyecek adamda bulmak zor sadece birbirinizle tartışma konusu açın geri kapatın gitsin sizler pkk yı bile yarın madur olarak gösterirsiniz atalar boşa dememiş YA GÖRÜNDÜĞÜN GİBİ OL YA OLDUĞUN GİBİ GÖRÜN günden güne değişen bir insan ne yaparsa yapsın ne halktan gerekli saygıyı görür ne mecliste yazık keşke dürüs olan birini görebilseydik size değil bize yazık
    • hüseyin özkan / 30-12-2011 12:55 her şey yalan üstüne
      Yok chp gen soru vermiş kimse kimseyi kandırmasın.Yorum yazan artadaşlar haberin yayın tarihi 2009 hiç bu kanun teklifi 2 senede gündeme gelmedi
    • uğur özcan / 29-12-2011 12:02 yasmaktan korkuyoruz artık
      sayın baskanın 3 yıldır taseron fırmada calsıyoruz haryıl bası korku ıcındeyız sonumuz ne olucak dıye bıde ihale surecı dıyorlar 1 ay yerigeldi 5 ay ara verdiler kıra veren cocugu olan olan bu durumda ne yapsın yasama hakkı kalmıyor konuyu en kısa zmanda sonuclanması lazım en azından sozlesmeli olursa guvencesı olur ya hep boyle gidicekse taseron işçileri tamamen kaldırılsın artık korkuyla yasamak istemiyoruz
    • ayşe özkan / 09-12-2011 09:23 fakırın aklıda fakır
      evet biz fakırler aklımızda fakır sırtı mızdan para kazanıyorlar biz de avucu muzu yalayalım HAK VERİLMEZ ALINIR HAKKIMIZI ARAYALIM ARKADAŞLAR YOK MU BİR YIĞİT arkadaşlar birlıkten dirlik doğar
    • mustafa / 27-09-2011 09:27 taşöerende çalışan tıbbi sekreter

      tibbi sekreterlerin hakları korunsun .taşoren olarak çalışan sadece tibbi sekreterler nuna cözün



    • üstün bayğut / 25-09-2011 20:03 güvence
      taşeron işcileri bence mütait firmaları ortadan kaldırıp direk kurum bünyesine alınmalı ürne d.bakır büyük şehir yaptığı gibi deletimiz daha iyiyisini yapabilir yani bizimde iyi şarlarda yaşama hakkımız var iş güvencemiz olmalı
    • ilhan kahraman / 23-09-2011 18:24 taşeron işçiler hakkında
      taşeron işçiyi kim neylesin herkes yeme derdinde inşallah iyi bi şeyler yapılır maaş larımız çocuklarımıza bakacak kadar yeterli olur diliyorum inşallah tayyip baba bi şeyler yapar allah yüzümüze bakar diyorum
    • kaymakam / 16-09-2011 11:37 taşeron çilesi
      arkadaşlar taşeron şirketlerden büyük rant sağlayanlar var ve bu şirketleri hangi parti başa gelse kendi tanıdıklarına veriyor.bayramın ilk günü tüm kamu taşeron çalışanlarına müjde ulusal kanalların hepsi bunu verdi hani nerde hiç sen yok hükümetten adalet ve kalkınma partisine sesleniyorum kalkınma var fakat adalet yok...
    • murat uzun / 04-09-2011 04:14 taşeron kalksın
      Sayın başbakanım biz oy verdik ve sizden bu taşeron zulmünü son vermenizi istiyorum saygılarımla
    • emre gümüş / 31-08-2011 01:26 KADROLU DEĞİLİM SEVDİĞİMİ BAŞKASINA VERİYORLAR
      ben bedaşta sayaç okumada çalışıyorum ve sevdiğim insan öğretmen ama ailesi kadrolu değilim diye sevdiğimi bana vermiyorr lütfen artık kadrolu yapın bizi 9 yıl oldu artık hala bekliyoruz tek umudum 4c...
    • Muharrem KURT / 26-08-2011 01:39 TAŞERON ÇİLESİ
      sayın başbakanım biz oy verdik ve sizden bu taşeron zulmunu sona erdirmenizi diliyorum..3 senedir kamu hastanesinde lise mezunu olmama ragmen temizlikten girdi yapılarak asgari ücretle 3 çocugumla geçim derdi çekmekteyım.daha ilkokul mezunu olmus kişiler memur ve bizim 3 katı maaşımızı alıyolar.sırtımızdan firmalar para kazanıyor. fazla çalıstırılmatayız.iş güvencemiz yok.başbakanım biz kadroo istiyoruz. düzgünce yaşamak bizimde hakkımız. kendımızı resmen farklı alk kimlikte hissediyoruz.çok buyuk haksızlık yapılmakta taşeron diye hakir görülmekte işten atılma korkusu yaşamaktayız.
    • AHMET KONAK / 24-08-2011 09:40 LABORANTLARIN HALİ

      SENELERDİR TAŞERON FİRMAYA BAĞLI LABORANTLIK YAPIYORUM,TEMİZLİK ŞİRKETİ ADINA YANİ.FAKAT İLKOKUL MEZUNU GİBİ GÖZÜKÜYORUZ,AZ MAAŞ-DÖNER YOK-TOPLU SÖZLEŞME VEDE SENDİKA YOK.İŞTEN ÇIKARILMAK BİR KAÇ KİŞİNİN İKİ DUDAĞI ARASINDA,ÇIKARILDIN DEDİMMİ EVDESİN.BEN BU KORKUYLA ÇALIŞMAK İSTEMİYORUM ARTIK ,YARDIM EDİN-BİZİ TAŞERONDAN KURTARIN ALLAH RIZASI İÇİN.HER SENE GİRİŞ ÇIKIŞ YAPIYOLAR,YAPIYORLARKİ ÇIKARILINCA TAZMİNAT ALMAYALIM.KAÇ SENEDİR ÇALIŞIRKEN GEÇEN SENE BAŞLAMIŞ GİBİYİM ...!!!???
    • eren kunt / 19-07-2011 19:04 bu haber ne zaman
      arkadaslar bu haber ne zaman yayınlandı.2011 de kadro var mı ucelı çalısan hem bilgisi olan var ise paylaşsın lütfen.
    • kenan / 15-06-2011 23:57 kadro (rüyaaaaa)
      arkadaşlar başbakanımıza güvenelim kendiside farkındadır taşeron şirketlerin yaptığının ya ben kamuda çalışıyorum bana her ay 2.500 tl para yatıyo şirket 900 veriyo adaletmi bu 3. sınıf taşeron firma elamanı gözüyle bakılıyoruz ALLAH ın selamını bile esirgiyolar bazıları alt tarafı taşeron firmanın elamanısın diyo kadrolu memurlar işten çıkarırlar diyede bişey diyemiyoruz başbakannnnn yardım et yardım taşeronu siz sardınız bu ülkeye
    • ayhan efe / 10-06-2011 01:40 birlik beraberlik
      selam arkadaşlar bütün taşeron çalışanları bir platformda toplamamız lazım ancak o zaman etkili şeyler yapabiliriz birlikten kuvvet dogar sayımız ne kadar çok olursa alınan kararlara o kadar birlikte hareket edilir facebook ta grup kurduk taşeron kamu çalışanları diye bütün arkadaşları orada bekliyoruz birlik olalım güçlü olalım
    • sıla sıla / 07-06-2011 16:32 sağlıkta taşeron kadrosu
      son iki dönem akp'ye oy vermiştim ama artık oyum chp ye çünkü 6 yıldır bıktım köle gibi asgari ücretle güvencesiz çalışmaya belki chp bize sahip çıkar.hastanede v.h.k.i olarak değilde sanki köleyim.
    • ahmet fedun / 07-06-2011 15:15 BAŞBAKANA MESAJ ATIN
      duyurun sesinizi başbakana hadi durmayın sizde bir mesaj atın. 4b'liler kadro öncesi başka partileri savunurken onların adına konuşurken ak parti teşkilatına anti partizanlık yaparken HİÇ HAKLARI YOKKEN KADRO verdiler biz hem partiye üyeyiz hemde taşeron firma altında çalışıyoruz arkadaşlar herkes sesini duyursun. Durmayın sizlerde mesaj atın başbakana *************************************************
    • ahmet fedun / 07-06-2011 15:15 BAŞBAKANA MESAJ ATIN
      ****************************************** Arkadaşlar mesajlarınızı direk Başbakanının Parti sitesini yazın millet vekillerinize yazın Ben dün yazıp gönderdim bugün de göndereceğim seçim öncesi cuma gününe kadar herkes göndersin arkadaşlar http://basvuru.akim.akparti.org.tr/vatandas/default.aspx linkine girin ve oradan sırayla şunları seçin ve mesaj atın arkadaşlar. Konu 12 haziran 2011 seçim leri alt konu seçim değerlendirmeleri lütfen tür cevap ise talebi seçin ve mesajını yazıp gönderin arkadaşlar teşeron firmasında çalışan 116 bin 40 kişiyz
    • timur / 06-06-2011 14:00 adalet yok
      Bende hastanede vhki görevi yapıyorum.Akparti den beklediğimiz ilgiyi göremedik.kalkınma çok ama adalet yok.
    • nurşen / 05-06-2011 12:48 taşeron kadro 1 kadro 1 oy demek
      arkadaşlar bende devlet hastanesinde vhki olarak çalışıyorum inanın benim yaptığım işi 4 memur yapamıyor çünkü adamların işi garanti diye sallıyolar ve inanın memur demek sallamk diye algılıyor herkes ben bu kanıyı silmek istiyorum ne olur çalışan insanları görün ve değerlendirmeyi onlara göre yapın tamam adamlar hakkıyla çalışıp kadro almış ama inanın kadrolarının hakkını vermiyolar ve hastanenin butun yükü biz taşeron çalışnları sayesinde kalkıyor çünkü çalışıyoruz emek veriyoruz
    • ahmet kurt / 26-05-2011 20:36 istek
      arkadaşlar bende kamuda çalışan birisiyim 4 yılı aşkın süredir taşeron işçi olarak çalışıyorum olmuyo arkadaşlar sn başbakana çok güvendik olmadı olmuyaçakta bence gelin kılıçtaroglunu bi deneyelim bençe bu adam yapar hiç yoktan sözlemeli yapar ben aslen mhp liyim ama bu seçimde chp ye oy verecegim gelecegimiz için iş güvenligimiz için bence dneyelim saygılarımla
    • fatih yeşil / 26-05-2011 10:42 izmir belediyesinin zulmü
      ben izmirli bir vatandaşım. izmir belediyesi 100 lerce arkadaşımızı işden çıkardı. bırakın geçicileri işe almayı ,kadrolulardan bile işden çıkardıkları var.sayın kılıçdaroğlu önce yönetiminde oldukları yerlerde vaatlerini uygulasın. uygulamıyorsa hükümete ben yapmam ama sen yapmalısın demek ne kadar dürüstlük acaba.
    • NAZAR / 26-05-2011 02:57 yeter
      çektiğimiz sıkıntı yeter çünkü asgari ücretle recep akdağ geçinsin gelsin görsün
    • servet özdemir / 15-05-2011 20:48 taşeron,a hayır
      inşallah bu sefer olacak kılıcdaroğlu bence bu işi yapar çünkü halden anlayan birine benziyor tayyibe güvendik olmadı millet açlıktan ölecek
    • ekin / 12-05-2011 13:48 Galiba olacak !
      Sevgili taşören mağduru arkadaşlar artık herkez gözlerini açsın yılardır bu hükümet bizler için kılını kıpırdatmadı. Ama bizler hala bekliyoruz. basından takip ediyorum kemal bey( CHP) taşören işçilerle yakından ilgileniyor bizimde hep birlikte hareket etmemiz lazım bazıları olmaz yalan söylüyolar falan diyolar bikerede onları deneyelim neolurki! Adamlar her miting alanlarında anlatıyolar
      yapmayacakları şeylerin niye sözlerini versinlerki. diyeceğim bütün taşören ezilenleri olarak oylarımızi chp ye verelim karşılığını bulalım ltf. arkadaşlar.
    • metin barakdglu / 11-05-2011 20:49 sesimizi duysunlar
      ben emniyet müdürlügüne baglı polis evinde çalışıyorum.7 yıldır hiç birşey degişmediinşallah bu seçimden sonra degişir. devlet bukanayan yaraya bir baksın artık.
    • alper KIZIK / 04-05-2011 16:20 Şirket işçileri için bişey yapılmayacak mı?
      4/b 4/c kadroları için bişeyler düşünülüyorda taşeron şirket işçileri için neden kimsenin aklına hiçbir çözüm gelmiyor.
    • NİL / 17-04-2011 22:51 oylar chpye
      oyumu bende chp ye vericem akp sağlıkta çalışan taşeron firmalarda çalışan işçilerin haklarını aramadı ama en azında chpteklif verip vatandaşına duyurdu ben oyumu chp den yana kullanıcam teşekkürler
    • İlhan Akkaya / 13-04-2011 23:19 Oyum sizin
      Teşekkürler sayın Kılıçdaroğlu,
      haziranda yapılacak seçimde, fikirlerimiz uyuşmasada oyumu CHP'den yana kullanacağım.
    • murat / 26-01-2011 23:06 haklıyız
      ben 5 yıldır tcdd.de bir taşören firma adına çalıştım ve iş yerimizin kapanması nedeeni ile 5 yıl hizmet verdiğimiz kurumdan çıkartıldık.taşören firmaların hiç güvencesi yok devlet bizim hakkımızı nasıl verir acaba.şimdi geri çağrıldım işe yeniden başladım ama yinede korkuyorum yarın ne olur acaba. muhalefet güzel bir açığı görmüş binlerce kişinin mağdur olmaması için çalışmaış ancak hükümetten hiç bir ses yok acaba bu kadar yoruma bir cevap verirlermi...
    • ali yıldız / 22-01-2011 23:17 mke taşören
      abilerim ablalarım boşuna yorum yapıyorsunuz TEKLİFİ CHP sunmuş bu hükümet sizce kabul edermi zor kardeşler 630 un 300lirası kiraya kalanlada elektirk su erzah pazar öğrenci gideri BAŞBAKAN sen bu işin içinden çık bu yazdılarımız boşada yinede yazalım dedik
    • osman / 21-01-2011 11:15 taşeron çalışanın hakkını gasptır
      BU İŞİN SİYASETİ OLMAZ.KİM Kİ BİNLERCE İNSANIN FERYADINI DUYUYOR KULAK VERMİYORSA, VERİLEN KANUN TEKLİFİ MUHALEFET KANADINDAN GELDİ DİYE 2 YILDIR KOMİSYONDAN GEÇMİYORSA BU ZULMÜ ALKIŞLAMAKTIR.
      SAYIN DEVLET BÜYÜKLERİM BU SORUNU İVEDİLİKLE ELE ALIN,ÇÖZÜN AİLELER YIKILIYOR,HUZUR YOK.GEÇİM SIKINTISI BİR ÖMRÜ BİR YAŞAMI BİR SİNEYİ KARARTMAMALI.VİCDANINIZIN SESİNE KULAK VERİN ORASI DOĞRUYU SÖYLER.
    • seyit / 12-01-2011 19:39 kimseyokmu
      ben hastaneye bağlı taşören firmada çalışmaktayım 620 tl maaş almaktayım 250 kira veriyorum geri kalanla elektirik su telefon gıda kömür odun çocukların masrafları nasıl yetiştirebilirim krefi kartlarım ister istemez dolu bankadan artı birde ihtiyaç kredisi napacağım bilemiyorum ya hak veriyor ve kızmıyorum bu sebeblerden intiharlara beynim allak bullak kimse bizim maaşlara zam getirmeyecek yeda haklarımızı savunmayacak ak partiye güvenmiştim ama oda diğerlerinfen farksız çıktı sana güvenmiştim tayyip baba nerdesin hanii
    • AHMET AHMET / 06-01-2011 19:11 ASGARI UCRET
      SAYIN BAŞBAKANIM BEN RIZELIYIM YANLIZ SIZS OY VERMEYECEĞIM NEDEN SORARSAN BIZLERI TAŞ OREN FIRMALARİ COK EZIYOR IZIN HAKLARIMIZ YOK HIC BIR HAKKIMIZ YOK 4/C.VEYA 4/B YE GECMEK ISTIYORUZ BIZI BU TAŞOREN ŞİRKETINDEN KURTAR ZATEN ASGARI UCRETE BIRŞERYVERMEDIN 670 TL YARISI KIRAYA GIDIYOR SENDEN BIR IYILIK BEKLIYORUZ SAYGILARIMLA
    • ali gültepe / 29-12-2010 16:19 Taşorön
      ihşallah olur nediyim. Asgari ücret 630 tl.heran işten çıkarılma korkusu, kimse bize sahip çıkmıyor, eğer bunu bu hükümet yapmasın, chp kesinlikle seçimlerde bu kanun teklifi ile oyunu %15 arttırır..
    • tuncay tezcan / 23-11-2010 23:58 şeker mağduru
      19 yıldır şeker fabrikasında 4 ay çalışıyorum.2006da kadrodışı kaldık fakat geriye kalan arkadaşlar mağdur edilmyecek diye söz verdiler.ama ne arayan var nede durumumuzu sorn var.şimdi seçim yaklaşıyor bakalım ne bahaneler uyduracaklar.2006da belediyeye giren arkadaşa kadro veriyor 23 yıldır çalışana vermediler bu nasıl ADALET BU NASIL KALKINA PARTİSİ.Ama 2006da belediyelere kendi adamlarını aldılar onlara kadro verebilmek için geriye kalanlarada ayıp olmasın diye biraz kıyak yaptılar sadece.Şimdi seçimlerde ne deiypte oy isteyecekler hayret ediyorum.19 yıldır çalışıyorsun ben sana kadro veremedim ama sen bana oy mu ver diyecekler.Ne yüzle gelecekler bunca kadro mağduru insanların karşısına **şimdi soruyorum....NE VERDİN NE İSTİYORSUN
    • serdar / 20-11-2010 06:41 helal sana
      kardeşim ak partinin işi peşkeş hibe yandaşlarına. taşorönleri kaldırırlarmı çünkü hırsızlık diz boyu 600 liraya karısına başbakan etek bile alamaz
    • şırnaktan selam / 17-11-2010 21:03 BİZE YARDIM ELİ UZATTIN
      ŞUAN ÇOK MAĞDURUZ çok çalıştığımız halde hakımızı alamıyoruz iki ayda bir oda zorlan maaş alıyoruz evli 6 çocuklu bir insanım maaşımı zamanında almadığım için sürekli ev sahiplerim beni evden çıkartıyorlar iki ayda bir ev değiştirmek zorunda kalıyoruz size yalvariyorum bizi 4/c alın yoksa altı çocuğumu okula yolayamam hasta bi insanım başka yerde çalışamıyorum bize yerdım et başbakanım
    • şirket işçisi / 17-11-2010 07:16 ŞİRKET ÇALIŞANLARINA YAPILAN HAKSIZLIK NEZAMAN BİTECEK
      BEN RESMİ BİR KURUMDA ŞİRKET ADINA ÇALIŞAN BİRİSİYİM BU KURUMA GİRENE KADAR ŞİRKET ÇALIŞANLARINA BU KADAR AYRIMCILIK YAPILDIĞINI BİLMİYORDUM.KADROLU MEMUR YATMAK İÇN BOŞ ODA ARAR BİZSE DİŞİMİZİ TIRNAĞIMIZA TAKIP ÇALIŞIRIZ MÜKAFATINI HERZAMAN MEMUR ALIR,BİRDE HEP İŞTEN ÇIKARILMAKLA TEHDİT EDİLİRİZ.EĞRİYE BİLE EĞRİ DEME HAKKIMIZ YOK ÇÜNKÜ ŞİRKET ÇALIŞANIYIZ BİZ HAKSIZIZ.TAZMİNAT HAKKIMIZ OLMASIN DİYE HER SENE İŞTEN GİRİŞ ÇIKIŞIMIZ YAPILIR.DAHA İFADE EDİLEMEYECEK BİRÇOK ŞEY..BUNA KİM DUR DİYECEK?
    • azra deven / 16-11-2010 15:17 ADALET İSTİYORUZZZ
      5 YİLDİR SOSYAL HİZMETLERDE COCUK BALİCİSİYİM. İSİMİ COK İYİ YAPAN OZVERİLİ BİRİYİMDİR AMA O KADAR TUKKETİLERKİ BENİ 30 YİL GİBİ GELİYOR BANA. MAASLAR ZAMANINDA YATMIYOR, UZUNN SURELI UCRETİ ASLA ODENMEYEN FAZLA MESAİLER, KADROLULARA YAPTIRILAMAYAN SEYLER BİZLERİ ASAGILAMK SEVİYESİNDE BİZLERE YAPTİRİLİYOR,YUZDE 1500 HAKLI OLSAKTA HAKSIZ HEP BİZİZ. BASINI SALLAYİP MAAS ALANLAR İFTİRA YALAKALIK İLE GECİNENLER KIDEM ATLIYOR:( GOZLERİMİN ONUNDE VE BU KIDEM ATŞLIYAN INSANLAR NERDEYSE 60 INA GELEN KİSİLER.........ADALETTTTTTTTTT
    • naz saygın / 15-11-2010 21:11 NASIL Bİİ ADALETTTT ?
      ben şanlıurfa saglık ocagında 3 yıldır calışıyourm tüm yük sırtımda gün de 600 hasta girişi yapıyorum ama gelin görün ki 2 ay dır calışan adam kadar etmiyorummm son 15-20 gün sonra kapı dışarı TEK SORU KALANLAR NEYE GÖRE BELİRLENİYOOO ???
    • turgut pala / 17-10-2010 13:05 bız kunta kıntelerı de duşunen uokmu
      allah aşkına su çaykurda mevsimlık 4 ay çalışan kamu işçisinıde dusunun 4 ay çalışarak karadenızde cocukmu okutalım evımızemı bakalım üst başmı alalım şasırdık sezon başladımı sezona hep borçlu gırıyoruz borçlu çıkıyoruz anlayacagınız 4 ay lık iş yetmıyor artık çaykur çalışanınada kadro verılsın su kolelıkten bızı kurtarın artık immdaaaat çayjur işçisine yardım imdattttt
    • Ekin / 23-08-2010 09:17 İnşallah
      slm. arkadaşlar dün yani 22 ağustos günü sn. lılıçtaroğlunun kırklareli mitingini izledim konuşmasını yaparken ön sıralarda bulunan bir vatandaş töşören firmalara kadro diye yükses bir sesle bağırdı ve kılıçtaroğlu şöyle cevp verdi: ben dedi bu konuyu daha önce chp grup başkan vekiliyken meclis komüsyonuna sundum ama reddedildi dedi ve hala komüsyonda bekliyor. inşallah chp halkın iktidarı olduğunda biz vericez kadroları dedi.ben güveniyorum. inşallah seçimleride kazanır. bizler ise artık gözümüzü açalım oyları chp ye verelım kadroları alalım
    • ersin / 22-08-2010 04:05 yeter
      çalııyoruzda yine rahatlık yok vallah resmen kölelik
    • metin / 15-08-2010 13:40 bedaş
      bedaşın özele verdiği sayaç okuma işinde çalışmaktayım.bizi ne kadar kötü sartlar altında çalıştırdıklarını anlatmak istiyorum.maaşlarımızı zamanında almıyoruz.düşük maaşla çalıştırılıyoruz iş güvencemiz yok.bunların bütün sorumlusu bedaşdır resmen git dışardan rüşvet almaya itiyolar bizi kaçağı nasıl önlemeyi düşünüyosunuz bu şekilde.sen bana maaşımı vermezsen ben gördüğüm kaçağı nasıl yazıcam.bu çarpıllığın düzelmesi lazım şimdi satıldı bedaş eyer aynı sistem devam ederse hiç bişey değişmez.biz düzgün bişekilde çalışamak istiyoruz.bedaşın satılmasıyla alan kişilerin bunları düzelltmesi gerekiyor.sosyal haklar düzgün maaşla bunların önüne geçilebilir.bizi pisliğin içine itiyolar
    • mary / 06-08-2010 20:57 İşden Çıkarılıyoruz
      Ankara İl Sağlık Müdürlüğüne bağlı 130 veri hazırlama kontrol işletmeni işden çıkarılıyoruz ve elimizden gelen hiçbirşey yok. Gerekçeleri Aile Hekimliğinin geçilmesi. Çoğumuz 4-5 senelik çalışanlarız ve en geç 2 ay sonra işsiziz. 120 kişi de kalıyo, bunlaın çoğuda bizden sonra işe giren insanlar. Bu konu ile ilgili yorumlar bekliyorum.
    • RIFAT / 04-08-2010 04:19 sözleşme
      çok şey istemiyoruz. iş güvencemiz olsun yeter. sözleşmelide çalışırız.
    • semsettin avcı / 02-08-2010 18:06 akp adaleti
      benimgibi taşoron firmaişçisi olarak çalışan binlerce insan var bizim hiçbir değerimizyok bize adeta köle gözüyle bakılıyor vebuna adı adalet kalkınma partisi olan hükümet gözyumuyor amabiz sandıkta gözümüzü açaçağız
    • cemil demir / 31-07-2010 19:04 taşeron
      üzerimizde bir engel olan mütahitler çıkarılır ve kemalkılıçdar oğlu iktidara gelir ve taseron olarak çalıstırılan bizleri kadrolu sınıfına getirir
    • Ekin / 30-07-2010 13:29 Kölelik
      Slm. arkadaşlar yeni duyduğum bir habere göre galiba kadroları vermek için çalışıyorlarmış ama sadece bir duyum. sn bakanımız bey neye mal olursa olsun taşören firmaları aradan kaldıracağız en kötü ihtimalle personeli asgari ücretle çalıştıkları kurum adına çalıştıracağız demişşş. bunun neresi iyi anlayamadım doğrusu. yani taşören firmaların köleliğinden kurtulup başhekimlik kölesi olcağız galiba
    • hakan / 29-07-2010 14:12 Taşeron ( EÜAŞ )
      ARkadaşlar burdan kılıçdaroğluna seslenmek istiyorum; öncelikle bu yasa teklifinden dolayı teşekkür ederim ben 5 yıl gibi bir süredir alt işveren işçisi olark çalışmktayım eğer istiyorsa 4857 sayılı iş kanunu gereğince alt işveren işçileri muvazaalı olduğunu ispatlamak için çalışma bakanlığına bizim gibi taşeron işçileri adına şikayette bulunsun o zaman zaten bizler asıl işverenin işçileri olacağız
      SAYGILARIMLA
    • kenan / 25-07-2010 22:08 taşeron
      mrb ark ben daha önceden muş devlet hastanesinde çalşıyordum bir sürü neden dolayı bursaya geldim ve aynı şekilde bursada çalışmaktayım halen bizlere bir şey yapılmadı bundan sonrada yapılmaz çünkü yapılacak gibi değil ha bu arada ben şu ana kadar sol partiye oy vermedim ama sayın kemal kılıçtaroğlu geldi ve ona oy vermeyi düşünüyom ve inş Ailecede vermeyi düşünüyom ve kemal bey için çalışacağız inş başbakan olurda bizlere verdiği sözü tutar
    • berrin / 19-07-2010 14:40 300 bin oy
      Ver taşerona kadroyu, al 300.000 oyu. Olur mu?
    • mustafa / 13-07-2010 20:59 izin bile yok
      iki yıldır devlet hastanesinde taşeron bir şirketin vhki elemanı olarak çalışıyorum.hastanenin tüm yükünü bizim gibi asgari ücrete tabi ve çoğu 4 yıllık üniversite mezunu şirket işçilerinin üzerine yıkıp çarkı döndürüyorlar.evlendim balayı için izin alamadım 2.yılımı doldurdum yıllık iznimi aylar öncesinden bildirmeme rağmen bu dönemde kullanmama izin vermiyorlar. yeter! ortaokul mezunu şef ve müdürleri alın artık başımızdan yada bize de insan muamelesi yapın
    • madur / 11-07-2010 21:36 madur
      selam taşeron maduru olarak bu yazıyı dikkate alın tamam diyorsunuz halen haber yok her ihalede çıkarılma korkusu yaşıyoruz ihale gelmeden sonuçlandırın ne olur birini çıkarıp yerine işçi alıyorlar adeletmi hakmı bu asgari ücret alıyoruz 680 alıcagımıza 580 alalım ama iş güvencesi olsun yalvarıyorum hemen çare
    • ali / 04-07-2010 18:35 bende
      arkadaşlar kaç ay oldu ya ne gündeme gelecek bu yasa kimse bir şeyde demiyorrrr
    • ENDER / 04-07-2010 12:26 selamlar
      HALEN BU KANUN TEKLİFİ İLE İLGİLİ SES SEDA YOK. YANINDAYIZ KILIÇDAROĞLU. SENİ NE KADAR KARALAMAYA ÇALIŞSALARDA OYLARIMIZ SANA HELALDİR. ARTIK İKTİDARIMIZ SİZSİNİZ. SİZLERE GÜVENİYORUZ.
    • bediha bahçe / 02-07-2010 19:12 slm arkadaşlar
      sayın kılıctaroğlu inşallah sözleriniz arkasında olursunuz bellki birgün bizlerde adam gib yaşarız yıllardır sömürülüyoruz sadec iş verenle mütahitler zengin oldu bu üllkede inşallah siz bir dur diye bilirsiniz
    • taşeron kölesi / 02-07-2010 15:39 kenan paşa
      kardeşim bu ülkede imam olmak lazımmış baksanıza hükümetin en çok özen gösterdiği insanlar imamlar peki biz neyiz ....mıyız bizde sana oy veren insanlarız neden taşeron işcilere 4/b vermiyorsun ama sandıkta görüşeceğiz.....
    • karyum / 02-07-2010 12:29 t
      hakkımızı sömüren köle gibi kullanan yandaşlarını koruyan bu ne denirse artık bu hükümete bir dur dememnin zamanı geldi arkadaşlar. yandaşları için halkını hiçe sayan her gün bir yolsuzlukla gemiciklerle konuşulan akraba kalkındırma partisini def edelim...
      <br><br>
    • aslı / 01-07-2010 23:09 taşeron
      sağlık ocağında taşeron işcisi olarak 4 yıldır çalışmaktaydım.aile hekimliği nedeniyle haziranda işten çıkarıldım.kadro verilirse kadroya geçebilme hakkım varmı?
    • turgut papa / 30-06-2010 12:50 biz
      çaykurda çalışan zavallı 4 aylık mevsımlık çalışanlarıda dusunen varmı acaba ne iktıdar ne muhalefet bızı hıç anmadı anmıyor çaykurda çalışan kamuya ait mevsımlık çalışanın halını soran yok işten cıktınmı ne yapıyorsunuz dıye artık yeter bızı bırı hatırlasın
    • hasan er / 27-06-2010 16:04 Tşeron
      Umut nicki üyeye sesleniyorum sen akp parti iktidarı adına cevap verme yetkisine sahip değilken nasıl olurda kapitalist siyonist köleci taseron sistemi savunursun Bu ülkede Koalisyon hükümetleri zamanında bir çok geçici taseron çalısan işçiler Kadro verildi Örnekmi istiyorsun TPAO petrol rafinerisi botaş rafinerisi Tedaş teias ve bir sürü kamu kurumlarında çalışan geçici Taşeron işçi Kanun teklifiyle Kadrolu oldu Sıra bizde ve Allahın izniyle Kılıçdar oglu sözünü tutacak. Seçim zamanı geldginde 2 kere düşünelim AK PARİYE OY VERİP TASERONA KÖLELİĞE DEVAMMI YOKSA CHP yE oy verip KADROMU ALALIM SÖZ ARTIK MİLLETİN
    • TAŞORAN ŞİRKET / 25-06-2010 13:55 TAŞORAN
      sayın kılıçdaroğlu bende hastanede taşorana baglı veri hazırlamada çalışmaktayım ben bir memurun yaptığı işlerin on katını yapıyoruz ama yine köle konumundayız bizler çalışıyoruz onlar yiyorlar maaşları alamıyoruz hersene işden çıkarılma korkusu yaşıyoruz ne olursunuz Allah rızası için bize yardım edin. saygılar.
    • Ekin / 24-06-2010 15:13 tam zamanı
      arkadaşlar bizim için bu dönem kadroları alabilmemiz açısından tam zamanı AKP ye kalacak olursak onların iktidar döneminde horlanmaya devem edileceğiz 2009 23 aralıkta kılıçtaroğlu meclise kanun teklifi verdi ama AKP meclisten geçirmedi uyduruk bahanelarden dolayı seçimler yaklaşmak üzereyken bir umut olarak sn. kılıçtaroğlundan kadroları bekliyoruz. bütün taşören mağduru arkadaşlara sesleniyorum arkadaşlar gelin hep birlikte oylarımızı CHP ye verelim kadroları isteyelim bizde çalıştığımız kurumlara hergün atılma korkusu olmadan gidebilelim
    • uğur çapkın / 22-06-2010 01:08 ÜZERİNE GİDİLİRSE NEDEN OLMASIN??
      Bende her çalışan gbi gelecek kaygısı olmadan stressiz bir şekilde yaşamak istiyorum her çalışan memur veya işçi gbi...hastanelerde en çok çalışan biz taşeron işçiler,en az para kazanan biz taşeron işçiler,adam yerine konmayan biz taşeron işçiler...artık bir dur denmesini istiyoruz buna ve zamanının da geldiğini düşünüyoruz.fazlasını değil hakkımız olanı alalım yeter...bu sözleşme yada kadro seçimde 1,000,000 oy demektir(minimum)... bunu iyi düşünsün partiler..
    • mert can / 12-06-2010 21:36 yeter artık duyun sesimizi
      sayın başbakanım bende hastanede teşorana bağlı veri hazırlama ve kontrol işletmeni olarak çalışmaktayım.ben bir 657 devlet memurunun yaptığı işin 10 katını yapmaktayım.ançak herşeye ragmen insan yerine konulmamaktayım.ben memurum sen işçisin yapmak zorundasın begenmiyorsan çekip gidersin tehdidiyle karşılaşmaktayım.artık halk tarafından sen torpille girdin sen bir sene sonra yolunu hazırla laflarıyla karşı karşıya gelmekten sıkıldım.insan olmak istiyoruz işimizin güvencesini garentisini istiyoruz.duy artık sesimizi sayın başbakanım
    • ..... / 12-06-2010 16:57 taşeron mağduru
      AKP YANDAŞLARINI ZENGİN ETMEK UĞRUNA ÖZELLEŞTİRMEYE GİTMEKTEDİR. BİTSİN ARTIK BU KÖLELİK DÜZENİ. SEÇİMLER GELDİĞİNDE İYİ DÜŞÜNÜN OYUNUZU ONA GÖRE VERİN ARKADAŞLAR.
    • kemal okan / 12-06-2010 09:59 4c
      daha öncede yorum yazdım yazacak çok şey var karekter yetmiyor.sn büyüklerimiz siz hiç çocuğunuzu okula bir çok sefer aç gönderdinizmi, biz gönderiyoruz işte çünkü 600 tl yetmiyor.taşeron firma elemanı olmak zor.cahiliye döneminde köle olmaktan hiç farkı yok çünkü ebu cehiller çok.adalet istiyorum.idareci olmak öle basit degil,haksızlığa uğryan herkes sizden hakkını isteyecek,siyahın beyaza üstünlügü olmadığı gibi,kadrolunun ,sözleşmeli(taşeron elemanına) üstünlügü yoktur.sn büyüklerim adaleti Allaah rızası için sağlayın.selamlar
    • magdur / 11-06-2010 20:12 kölelik
      chp kanun teklifi verdi ama sonunu getiremedi kanun teklifi hala verildi yer alt komisyonda bekliyor bunların hepsi siyasi çıkar için yapılan şeylerdir hiç kimse kendi kuyrugunu basıp canını acıtmaz ne olursa bizim gibilere olur kahrolsun bu düzen ve bu düzenini savunucuları yeter artık
    • ramazan / 11-06-2010 13:23 kılıçdaroğlu yanındayız
      bende taşeron firmada çalışmaktayım. maaşlarımız zamanında yatmıyor. kendi işimiz haricindeki bir işi zorla yaptırıyolar. yapmadığın zamanda işten atmakla tehdit ediyolar. bu kölelik düzeni bitsin artık. sadece hastaneler değil diğer kurumlardada durumun düzeltilmesi
    • VERİ GİRİŞ / 09-06-2010 10:43 İSYANI BASTIRIN
      YETER KARAR MİLLETİNDİR DEDİLER KARAR ARTIK GERÇEKTEN MİLLETİN YETER ARTIK KURUM İÇİNDE MEMURLAR İÇİN DÖNERİ KAZANDIRAN BİZLER O KAZANDIRDIĞIMIZ DÖNERLE MAAŞIMIZ ÖDEMNESİNE RAĞMEN DEVAMLI TEHDİT EDİLEN AŞAĞILANAN BİZLERİZ KEMAL YAP BUNU ARKADAYIM ORTAK AYIP İDİYONN
    • mina / 08-06-2010 22:02 Sağlık Ocakları
      Ben ankarada bir sağlık ocağında 3 yılı aşkın bir süredir taşeron firma elemanı olarak görev yapıyorum. Bu günlerde başlıyacak aile hekimliğinden dolayı panik yaşamaktayım. Sağlık Ocakları Aile Hekimliği olduğunda bize ne olacak, bu konu ile ilgili bir bilgisi olan varmı, bilgisi olan varsa lütfen yazsın. Kadro beklerken işden çıkarılma riskide ortaya çıktı. Yoğun iş temposunun yanı sıra bu belirsizlik oldukça yıpratıcı oluyor. Umarım işden çıkarılmayız... :(
    • benim adım / 07-06-2010 11:52 şirket elemanı
      ben kurumda şirket elemanı olarak 8 yıldan bu yana hizmet vermekteyim şirket elemanları oalrak çok mağduruz ve maaşlarımızı gününde alamıyoruz lütfen bizimle ilgili iyileştirme yapın her ay maaşlarımız geç geliyor şirket erken yatırmıyor ya eksik gönderiyorlar geri gidiyo evraklar yada 1-2 gün parayı kullanıyolar her zaman mağduruz lütfen bizide düşünün.ALLAH herkesin yanında olsun
    • murat ÖGG / 05-06-2010 13:05 özel güvenlik
      BEN RESMİ BİR KURUM DA ÖZEL GÜVENLİK GÖREVLİSİYİM ŞİREKET ELMANI YANİ KEMAL BEY SİZE SELENİYORUM RİCA EDİYORUM TÜRKİYEDE 600 BİNİ AŞKIN ÖGG VAR BÖYLE ÇÖZÜMLE BİZLERİ KADROYA ALIRSAN Kİ BÖYLE BİŞEY YAPMANI BEKLİYORUZ..SAMİMİYETİMLE SÖYLÜYORUM 2011 SEÇİMLERİNDE BAŞBAKANSINIZ LÜTFEN ŞİRKET ELAMANLARINI HERGÜN İŞTEN ÇIKARILMA KORKUSUN DAN KURTARIN.HEM BU DÜNYA DA KAZANIN HEM ÖBÜR DÜNYA DA İNŞALLAH..HAYIRLI GÜNLER...SELAMLAR SAYGILAR
    • Ekin / 04-06-2010 09:39 olmayacak bişey değil
      çalıştığımız kurum hastaneleri yazılım donanım vs. gibi taşörene yaptırsın bizleri hastane personeli yapsınlar personeli taşören firmaya vermesinler bizlerde normal bir şekilde çalışalım bunu istiyoruz olmayacak bişey değil kurumlarımız en azından bunu gerçekleştirebilirler boş oy vaadleri diyorsunuz öyle bile olsa 4 yıl sonra bir oy isteme günü gelir bizlerde onu unutmayız
    • Ekin / 03-06-2010 10:01 Verin kadroyu alın oyları
      madur taşören rumuzuyla yazan arkadaşıma katılıyorum kemal bey mert bir adama benziyor. daha önceden SSK genel müd. yapmış o yüzden işçilerin sorunlarını iyi biliyor bugüne kadar bizimle aynı işi yapan devlet memurlarıyla aynı özlük haklarına sahip olabilmemiz için kim meclise teklifte bulundu. önümüz refarandum ve seçim arkadaşlar. birlikte hareket edelim haklarımıza sahip olabilmeye 14 ay kaldı diye düşünüyorum. CHP nin veb sitesine mailler atalım hep birlikte hareket edelimki durumun ehemmiyetini anlasınlar versinler kadroyu alsınlar oyları
    • Metin sarıkulak / 03-06-2010 00:58 Bunu okuyun
      Arkadaslar nefesinizi bosuna tùketmeyin üçkurusa talim edin.Çünkü bunlar boş oy vaadleridir.Mantıgınız alıyormu şirket işçisi kadroya alınabilir.Böyle bisey olsa ortalık karısır son yüzyılın enbüyük torpileri olur.Hakkınızı ancak öbür dünyada ALLAH ın karsında alabilirsiniz
    • Kemal kaya / 03-06-2010 00:19 Oy vaadleri bunlar
      Arkadaslar ilk önce sunu iyi bilinki taseron firma isçileri hizmet alımıyla calısan 3 sahıs kisilerdir.Çalıstıgı kurumda hicbir özlük hakkı veya yasal bir dayanagı yoktur.Bende bir devlet hastanesinde iki yıl çalıstım bilgï islem ihalesi yapılmadı kapı önüne konduk.Benim anlamadıgım olay saglık m.Lisesi mezunu biri 50 veya 60 puanla devlet kapısında sözlesmelide olsa is buluyor,öteki tarafta üniversite mezunu 80 puan alan biri biryere atanmıyor.Tasören iscileri adam yerine sayılmıyor.
    • madur taşörenci / 02-06-2010 22:00 taşörenciliğe hayır
      tüm herkeze sesleniyorum ve taşören firmadaa çalışan tüm biz gibi madurlara eger bu işe bir çözüm gelmezse lütfwen kılıçdaroğlunun arkasında olalım oyumuzu ona verelim diğer kadrolulardan ne farkımız var aynı işi yapıyoruz ama 2. sınıf muamelesi görüyoruz tayip bu işe bir çare bulmazsa oylarımız kılıçdaroğluna olsun ve herkez bizim sesimizi duysun ve kılıçdaroğlu söz verdi ve mert adam sözün arkasında durur meclise teklif sundu kim yaptı şimdiye kadar bunu
    • serkan kaya / 02-06-2010 01:48 akp ye hayır
      artık yeter hem agır zor sartlarda calıs 3.5 lırayı bıle cok gorurler hemde bızı hor gorurler...bazıları taseron ıstemezmıs pekı kardes sen calıs ozaman 4.5 mıslı para alıyon sonrada tafra edıyorsunuz..tamam gel benım maasa bu sartlarda calıs bos bos konusmayın..oyumuz kılıcdarogluna
    • ekin / 01-06-2010 14:41 yardım edinn
      Vnereye yetiştişeceğiz diye günler öncesinden düşünüyoruz. başka ardaşlar taşören çalışanı diye bizlere eleştiriyolar firmalar sayesinde işe girdiniz vs. çalıştığımız kurumda %90 üniversite mezunuyuz ne yapalım devlet atadı beğenmedik mi bende kpss ye giriyorum ama atanamıyorum bizi horlayanlar size soruyorum ne yapalım siz söyleyin ezilerek çalışan biziz sadece kurumlarızmız taşören firmayı aradan çıkarsınlar onları zengin etmesinler bizi rahatlatsınlar özlük haklarımız olsun itilip kakılmayalım istiyrz.birileri duysun sesimizi.
    • EKİN / 01-06-2010 14:15 yardım edin büyüklerimiz
      sevgili taşören çalışanı arkadaşlar. Nasıl olur nasıl yaparlar ama bize birilerinin yardım etmesi lazım. meclisten geçmedi ama; çukurova bursa uludağ vs. gibi illerde bizler gibi kamu hastanelerinde taşören olarak çalışan arkadaşlar kadrolarını aldılar allah hayırlı etsin. bizlerinde yaşadığımız illerdeki bazı büyüklerin elimizden tutmaları gerekir diye düşünüyorum.kadrolarını alan arkadaşlar kendi başlarına yapmamışlardır. kendilerinin kimliği belli olsa firma onları bir gün bile barındırmazdı. bizlerde onlar gibi yapabilmeliyiz girilen hukuk mücadelsinden geçde olsa bir sonuç çıkıyor hiç bişey yapmadan kuzu kuzu beklemektense bizler de bir araya gelip kanayan bu yaramıza parmak basmalıyız. hükümetin bizim gibi çalışanlar umrunda bile değiliz ama sn kılıçtaroğluna bir kez daha sesleniyorum ltf. duyun sesimizi bizlerinde çocukları var kira veriyoruz kış aylarında dolu dolu doğalgaz ödüyoruz. faturalar cep yakıyor. yoksulluk sınırının iki kat altında maaş alıyoruz. bu fakirlikle nereye kadar yaşarız bizlerde insanız bizlerde rahat yaşamak istiyoruz. ay başının olmasını hiç istemiyoruz.
    • EKİN / 31-05-2010 15:18 ferman sn.Kılıçtaroğlu'nun
      günlerdir bu kadro söylentileriyle yatıp kalkıyoruz inşallah sn kılıçtaroğlu verdiği söze sonuna kadar sahip çıkacak allahın izniyle
    • EKİN / 31-05-2010 15:11 fermen sn.Kılıçtaroğlu'nun
      kadrolar bize oylar CHP 'ye saygılarla
    • muzaffer ince / 29-05-2010 22:29 taşeron
      arkadaşlar herkes şuna emim olsun ki zaten böyle bir sistem olmaz.....hiç bir kitapta kanunda böyle bir sistem olamz.....tmmne ynlış bir sisitem....sadece taşereon tüccarlığıdır bu........
    • sema taşkın / 28-05-2010 19:12 taşeron magduru
      sayın başbakanım ben hastanede çalışmaktayım yüksek lisans yapmış vatandaşım birçok insan benim gibi ve birçogu kpps kazanmış atanmayınca çocugun evde ekmek bekliyorsa sen mecbursun evine taşeron kahrını çekip ekmek götürmeye size sesleniyorum ziraat mezunlarını 50 puanla atadınız bu hakmı madem bize kadro vermiyorsanız neden onları atadınız bu hakmı bu kadar insanın vebali kimden sotulcak. Hasta olup izin için gittigimiz bilgi işlem sorumlusunun kapısından kovuluyoruz kendi yakınları olunca sorun degil ama bizim gibi zavallıların günahı nelütfen bize sahip çıkarmısınız hiç olmasa sabah işe gelince işden atılma korkumuz olmasın nolur çalışan kadrolu personel tarafından aşagılnmaktan bizi kurtarırmısınız bir bardak çay bile içemiyoruz masai içinde bize yardım edin nolur.
    • EKİN / 27-05-2010 13:18 bizede yazıkk
      bazen bizim isteklerimize karşı cevap yazan arkadaşların da düşüncelerini okuyorum.belki kendilerine göre haklıdırlar;Ama şunu unutmasınlarki taşören firmada çalışıyoruz fakat bizlerde üniversite mezunuyuz ve bizlerde kpss sınavına giriyoruz.Ama bir türlü atanamıyoruz.çalıştığımız kurumlarda ki memurlardan daha fazla çalışıyoruz onlar hangi sınavlara girmişler hangi universiteden mezunlar hasbel kader yerleşip bizim maaşların 3-4 katı fazlasını alıyorlar.Ayrıca akşama kadar oturuyorlar ve aldıkları maaşı bile beğenmiyolar bizler ise sabah tan akşama kadar it gibi(okuyan herkesden özür diliyorum kullandığım tabir için)çalışıyoruz. çalışan arkadaşların çoğo evli çocukları var ev kirası veriyorlar. O maaş kimin hangi sıkıntısını giderecek Ama bir gün düzelir umuduyla çalışmaya devam ediliyor.Ve işe yerleşirken bile sınavla yerleşmişizdir.aldığımız para ise ortada asgari ücret. a.ü. zam yaparken hiç yürekleri bile sızlamıyor 20-30 tl okadar bu devlet bizden kesilen üç beş kuruşlamı ayakta kalacak başkaları hortumluyor günleri gün sefaları sefa biz ise tabir yerindeyse üç kuruşa hiç bir söz hakkı olmadan çalıştırılıyoruz. Bizede yazık bizede günah . Şuan herkez teklifin komisyonda olmasından ve komisyondan hayırlı bir heber çıkmasını dört gözle bekliyor ülkemiz fakir ise zenginler nasıl zengin ülkemiz zengin ise işçiler niye üç kuruşa çalıştırılıyoruz.ay sonunu zor getiriyorlar
    • Kadir / 27-05-2010 11:15 Çalışanlara Destek
      Hükümetin taşeron firmalara neden göz yumdugunu anlamak zor değil burada kamuda taşeron firmada çalışanlara hiç bir hak verilmiyor ve herkez işimi kaybederim korkusuyla çalışor tabi burda dahada önemlisi yandaş taşeronlar parayı kazanıyor ya ben şunu anlamıyorum ya bizim devletimiz çok zenğin ben çalışanımı taşeron üzerinden çalıştırp taşeron firmaları zenğin etmeye mi çalışıyor diğer taraftan bu kadar insanın vebalini Başbakan neden düşünmüyor ama seçimlere az kaldı bu sorunu kim çözerse inanıyorum ki oylar ona gidecek her kez bu konunu takipçisi olsun lütfen
    • BAŞAK / 27-05-2010 08:37 umut
      657 sayılı Kanunun 36. maddesinin Sınıflar bölümünde, "Sağlık Hizmetleri ve Yardımcı Sağlık Hizmetleri Sınıfı" ile "Yardımcı Hizmetler Sınıfı"na dahil personel tarafından yerine getirilmesi gereken hizmetlerin üçüncü şahıslara ihale yoluyla gördürülmesinin mümkün olduğu hüküm altına alınmıştır. Bu hüküm çerçevesinde bir çok kamu kurumunda, taşeron firmalar aracılığı ile personel istihdamı yapılmaktadır. Diğer taraftan, taşeron firma personeli arasında "kadro verileceği" yönünde çok sayıda spekülatif haber dolaşmakta olup, bu haberlerin doğru olma ihtimali bulunmamaktadır. Devlet, şuan 4/B'li çalışan personelien dahi memur kadrosu vermez iken, hiçbir kıstada tabi olmadan alınan personele kadro verilmesi bize göre mümkün değildir.

      Diğer taraftan, taşeron firma personeli arasında "kadro verileceği" yönünde çok sayıda spekülatif haber dolaşmakta olup, bu haberlerin doğru olma ihtimali bulunmamaktadır. Devlet, şuan 4/B'li çalışan personelien dahi memur kadrosu vermez iken, hiçbir kıstada tabi olmadan alınan personele kadro verilmesi bize göre mümkün değildir.memur net haberi ( bizkadro değil güvence istiyoruz bu arada )

    • remzi er / 26-05-2010 18:12 geçici işçiler
      sayın kılıçtar oğluna teşekkür ediyorum bu konu hakkında ilgilendiği için bizler kamuda senede 179 gün çalışıyoruz ve diğer aylar boşuz ne bir işe gire biliyoruz nede ek iş yapa biliyoruz lütfen bu konu hakında gereğini yapın
    • reyhan / 26-05-2010 12:10 devlet
      taşörenleri kim kaldırırsa oylarımız onundur aynen
    • LEMAN SARIOK / 26-05-2010 12:09 DEVLET
      nasıl bir devlet bu anlamadım? kafalar nasıl işliyor bunu da anlamadım.
    • ahmet / 26-05-2010 10:16 birlik olalım
      KİM YASAYA EVET DERSE O DA BİZİM VE AİLEMİZİN OYUNU ALIR
    • ahmet / 26-05-2010 10:16 birlik olalım
      arkadaşlar tek kişi ile olmaz toplu hareket şart kim yasayı çıkarırsa oylarda onun dur
    • ekin / 25-05-2010 14:03 haksızlık
      tüm arkadaşların yazdığı yorumlara katılıyorum. bende bir devlet Hastanesinde bilgi işlem personeli olarak çalışmaktayım. ünüversite mezunuyum.Diğer memurlar kadar belkide onlardan daha fazla çalışıyoruz. ama iş maaşları almaya gelince onların aldığını üçte birini alıyoruz.yemek saatimiz yokk. Yıllık iznimiz yokk.yok babam yokk. Artık bizde diğer çelışanlar gibi hakkımız olsun istiyoruz. Ezilmeden insan gibi itilip kakılmadan işimize gitmek istiyoruz tam 240 personeliz. sn kemal kılıçtaroğlunu tebrik ediyorum. bizleri düşünerek böyle bir adım atması gerçekten güzel oldu bizler adına . İnşallah ana muhalefet liderliğinden iktidara doğru koşarken bizler hep aklında oluruz.
    • akif inan / 23-05-2010 20:28 kölelik
      her taraf taşeron kurtar bizi zalimlerden recep tayyip erdoğan
    • EROL DURAN / 21-05-2010 16:48 KURTARIN
      NE OLUR BİZE BAKAN ÇIKSIN
    • GELİNCİK / 21-05-2010 13:49 PSİKOLOJİK BASKI
      HALA YORUMUM YAYINLANMADI LÜTFEN YAYINLARMISINIZ
    • ersan dilek / 21-05-2010 12:38 çok canım sıkılıyor
      nedir bu sistemdeki yanlış, nedir bir türlü düzelemeyen durum. nedir nedir nedirr?
    • GELİNCİK / 21-05-2010 12:26 ZORLA TEHTİTLE İSTİFA
      BEN 3 YIL DEVLET HASTANESİNDE VERİ GİRİŞ ELEMANI OLARAK ÇALIŞTIM. TAŞERON FİRMA MÜDÜRLERİNDEN BİRİYLE MÜNAKAŞA YAŞADIM VE KENDİMİ 2 GÜN SONRA ACİLDE GECE NÖBETLERİNDE BULDUM VE BENİM ÇOCUKLARIM KÜÇÜK OLDUĞU HALDE BANA PSİKOLOJİK BASKI UYGULANMAYA BAŞLANDI HEP SUSTUM ÇÜNKÜ ÇALIŞMAM GEREKİYORDU SABRETTİM ACİLDEDE ÇOK BAŞARILI OLDUM VE BENİ ACİL SORUMLU HEMŞİRESİ BENİ GÜNDÜZ NÖBETLERİNE ÇEKTİ VE DİKKAT ET ŞİRKETTEKİLER SÜREKLİ SENİNLE İLGİLİ SORULAR SORUYORLAR DEDİ . ACİLDE 1 SENE ÇALIŞTIM VE BİRGÜN HASTANE KAPISININ ÖNÜNE ÇIKTIĞIM BİR GÜN NİYE ÇIKMIŞIM DİYE ŞİRKET BENİ ÇAĞIRDI SORUMLU HEMŞİREMDE GELDİ BENİMLE SENİN BİRSUÇIN YOK GELEYİM BENDE ANLATIRIM DEDİ VE BİRLİKTE GİTTİK ODADA BAŞHEKİM YARDIMCISIDA VARDI DAHA BİZ İÇERİ GİRER GİRMEZ ÇABUK ÇABUK İSTİFANI VER VE ÇIK DEDİ NOLDUĞUNU ANLAMADAN HEMŞİRE HANIMLA BİRBİRİMİZE BAKTIK HOCAM NOLDU BEN NE YAPTIMKİ ŞİMDİ DEDİM DİNLEYİN ÖNCE DEDİYSEKTE OHALA BAĞIRIP HAKARET EDEREK ÇABUK ÇABUK YAZ İSTİFANI YOKSA SANA ÖYLE BİR CEZA VERİRİMKİ HİÇ BİR KAMU KURULUŞUNDA ÇALIŞAMAZSIN DİYORDU O AN TÜM DÜNYA DURDU SANKİ ŞOKA GİRDİM ZANNEDERSEM KALAKALMIŞTIM ÖYLECE SANKİ AĞZIM DİLİM KİTLENDİ KONUŞAMADIM BİLE O ARA HEMŞİRE HANIMIN SESİNİ DUYDUM HOCAM BEN KONUŞA BİLİRMİYİM DİYORDU HAYIR ÇABUK ÇABUK AT İMZANIN DİYORDU AYNI ŞEYİ BİR BAŞKA ARKADAŞA YAPMIŞLARDI KIZ KENDİNİ AKLAYANA KADAR ÇOK UĞRAŞMIŞTI KORKTUM HEMDE ÇOK KORKTUM ÖYLECE KALMIŞTIM NAPACAĞIMI BİLEMEDİM SADECE BENNEYAPTIMKİ DİYORMUŞUM HEMŞİRE HANIM ÖYLE SÖYLEDİ ŞU AN BİLE ŞUNU YAZARKEN SİNİRDEN TİTRİ YORUM HALA O ANI TEKRAR YAŞIYORUM SANKİ O ANKİ ŞOKLA UZATTIKLARI KAĞADI İMZALAMIŞIM HALA ŞAŞIYORUM BEN NASIL BÖYLE BİRŞEYE NASIL İMZA ATTIM DİYE DAHA BEN HASTANEDEN AYRILMADAN YERİME MASAM BİR BAŞKASI OTURMUŞTU BİLE ŞİMDİ SORUYORUM HERKEZE BU NASIL BİR ADALET DİYE ARTIK BİRİLERİNİN BİR SÖZÜYLE NE ZAMAN ATILICAZ KORKUSU OLMADAN ÇALIŞA BİLECEKMİYİZ .BU ARADA HALA MAHKEMEM SÜRÜYOR HEM FİRMAYI MAHKEME VERDİM HASTANEYLE BİRLİKTE HEMDE O BAŞHEKİM YARDIMCISINI SAVCILIĞA VERDİM HAKARET VE ZORLA PSİKOLOJİK BASKI UYGULADIĞI İÇİN AMA BEN HALA ATARAKSLARLA UYUYA BİLİYORU ODA BAŞKA BİR DERT ALLAH BENİM YARDIMCIM İNŞALLAH ADALET YERİNİ BULACAK . ONUN İÇİN KALDIRIN ARTIK TAŞERONLARI VE HERKEZ EŞİT OLSUN 3.SINIF İNSAN OLMAK İSTEMİYORUZ ARTI LÜTFEN .BENİM YAŞADIKLARIMIN HESABINI KİM VERECEK SORARIM BAŞTAKİ BÜYÜKLERE .
    • ellucan / 20-05-2010 13:38 taşeronların havasını söndürün .
      bende taşeron şirketinde çalışmaktayım ve bıktım artık havalarından sanki işçi değil kendilerine köle tutmuşlar ne olursunuz bunların havasını söndürün ki bizim onlarla aramızdaki fark olmadığını görsünler her gün kovulmak korkusuyla işe gelip gitmekteyim adı östünde taşeron saytın büyükler buna çare bulup biz işçi sınıfından razıyız ama bunlar bizi köle misali görüyolar en kısa zaman tek isteğim bunu bir an önce olması saygılarımla.
    • iskender / 20-05-2010 11:05 Kimin eli kimin cevinde
      Arkadaşlar bu zor olan bir teklif! Taşaronlar ve kodamanlar, bunu kabullenecekler mi? Bence kabul etmezler! Nerde be kardeş, bende veri hazırlama ve bilgi işlem sorumlusu olarak ayın 15 günü geceli gündüzlü çalışıyorum. Kadrolu memurlar ise
    • taşeron mağdurları / 19-05-2010 19:14 Firma Elemanı
      merhabalar bende devlet hastanesinde muhasebe departmanında çalışıyorum. bu hükümetin bu konuya açıklık getiriceğini pek zannetmiyorum hala kadro talepleri komisyonda ve hala komisyondan çıkmadı. ne zaman çıkıcak bilemem ama herkesin kaderiyle oynuyorlar milletin hangi şartlarda çalıştığını düşünen bilen yok bide hastane tasarı birliklerini çıkardılar. Herşey daha kötüye gitmekte ve bu sorunlarımıza en kısa bir zaman içinde çare bulunmasını istiyorum . şimdiden herkese teşekkürler
    • FİLİZ DEMİR / 14-05-2010 12:49 KIZILAY
      HÜKÜMETEE HAKKIMI HELAL ETMİYORUM. SINAVSIZ MEMUR OLUNABİLİYOMUŞ DEMEKKİ NASIL OLUYORSAA ESKİ KIZILAYDA ÇALIŞAN KİŞİLER ŞİMDİ 4/B Lİ SÖZLEŞMELİ DEVLET MEMURU OLDULAR. AYNI İŞİ YAPIYORUZ AMA HERŞEYİMİZ FARKLI.YAZIKLAR OLSUN BÖYLE DEVLETE. GEREKİRSE ARAŞTIRILSINN ESENYURT DEVLET HASTANESİ
    • FİLİZ DEMİRR / 14-05-2010 12:42 KIZILAYY
      ESKİ KIZILAYDA ÇALIŞANN SINAVSIZZ 4/B Lİ ATANANLARR İÇİNN HÜKÜMETT BİŞEYY SÖYLEMEYECEK Mİ? BU ADALET Mİ? BU KADAR KİŞİNİN VEBALİNİ NASIL ÖDEYECEKSİNİZ BİLMİYORUM?ÖYLEE İSE KPSS SINAVII KALDIRILSINN MADEM MEMUR OLMAK BU KADAR BASİT. YAZIK İNANIN YAZIK BU DEVLETE.HAKKIMI HELAL ETMİYORUM KESİNLİKLE.
    • FİLİZ DEMİR / 14-05-2010 12:11 KIZILAYIN DEVRİ
      BEDEVADAN MEMUR YAPILAN KIZILAYIN ELEMANLARI İÇİN DEVLET NE DİYECEKKK. BİTTİ BU HÜKÜMETT YETERR HAKSIZLIKLAR
    • FİLİZ DEMİR / 13-05-2010 16:55 KIZILAYIN DEVRİ
      SINAVSIZZ MEMUR OLANLAR NE İŞŞ ANLAMADIM
    • Nur Aydın / 13-05-2010 10:27 ümidimiz Sayın Kemal Kılıçdaroğlu
      merhabalar,arkadaşlar yorumlarınızı okudum.bende bir üniversiteli taşeron işçisiyim.bu konuda ısrarcı olup,sesimizi duyurmalıyız.tüm taşeron işçi arkadaşlara sesleniyorum lütfen bu konunun üzerine gidelim.sesiz kalmayalım..
    • selim can / 12-05-2010 21:12 Kemal kılıçdaroğlu sizinleyiz
      bende bir taşeron firmada 5 yıldır v.h.k.i personeli olarak çalışıyorum. bu bizlere yapılan haksızlıktır. vicadansızlıktır. bu köleliğe dur diyecek kişi kemal kılıçdaroğlu ve CHP dir.Gün gelecek devran dönecek AKP bu halka hesap verecek. ve onurlu herkes artık akp ye oy vermesin. CHP ye verecem oyumu bu kadar insanı köleleşitren AKP zihniyetine son verelim değerli dostlar sevgi ve umutla kalın ..
    • berkay / 11-05-2010 11:25 ezilen işçiler
      sayın sağlık bakanı demek bunlar eski yaklaşım haaaa dedirtecez sana az kaldı dedirtecez yakında ev ev dolaşmaya başlarsın oy oy diye. Bende o zaman diyeceğim ki böyle oymu istenir bu eski yaklaşımlarla oy istenmez diyeceğim...size bundan sonra oy verende namerttir namert
    • kenan / 07-05-2010 16:23 taşeron kölesi
      bende devlet hastanesinde veri hazırlama kontrol işletmeni olarak çalışıyorum. iş yüküm gittikçe artıyor yemek yemeye fırsatımız olmuyor ama kadrolu memurlar çok rahatlar istedikleri zaman istirshat ediyorlar işlerin tamamına yakınını bizler yapıyoruz onlar tatil hesapları yapıyorlar. Arkadaşlar gücüme gidiyor bütün işi biz yapıyoruz aldığımız para 600 tl onlar hiçbir iş yapmıyorlar aldıkları para en az 1900tl adaletmi bu? sağlık bakanı taşerona kadro söz konusu değil diyor hani nerde adaleti sağlama anlayışın
    • MELİKE / 06-05-2010 15:06 TAŞÖREN ÇALIŞANI
      MRH.YILLARDIR TAŞÖREN FİRMALARDA ÇALIŞIYORUM İŞGÜÇÜM GÜN GEÇTİKCE ARTIYOR VE ARTIK TAŞIYAMAZ HALE GELDİM İTİRAZ EDEMİYORUM ÇÜNKÜ BİLİYORUMKİ KAPI GÖSTERİLECEK DİYER ARKADAŞLARIMIN DEDĞİ GİBİ KADROLU OLAN DİYER ARKADAŞLAR ALDIĞI MAAŞLARIYLA YADA SOSYAL HAKLARINA GÜVENEREK PLANLAR YAPARKEN BEN AY SONUNU NASIL GETİRİCEM DİYE KARA KARA DÜŞÜNÜYORUM SİZLERE YALVARIYORUM BİZLERİDE KORUYAN BİRİLERİ OLSUN ARTIK ÇÜNKÜ KAPISINI ÇALABİLECEĞİMİZ HAKLARIMIZI KORUYACAK NE BİR KİŞİ NEDE BİR KURULUŞ VAR BUDA YETMİYORMUŞ GİBİ HİÇ BİR SEBEP GÖSTERMEDEN MAAŞIMIZIN 4/1 İNİ KESTİLER ŞUAN TEK UMUDUMUZ 4/C KAPSAMINDA ÇALIŞMAK ALLAHA DUA EDİYORUM BENİM VE YAVUMUN YARDIMCISI OLSUN ÇÜNKÜ ÇOCUĞUMLA BİRLİKTE YAŞAM SAVASI VERİYORUM ŞU KOCA METROPOL ŞEHİRDE BUNCA HAKSIZLIK YAPANLARIN GÖNLÜNE ALLAH MERHAMET VERSİN
    • taşeron çalışanı / 05-05-2010 00:24 ...
      tasarı halen komisyonda en kısa zamanda olumlu sonuçlar vermesi dileğiyle. http://www.tbmm.gov.tr/develop/owa/tasari_teklif_sd.onerge_bilgileri?kanunlar_sira_no=79645
    • mehmet ali taban / 02-05-2010 16:55 taşeron nemrutlarından kurtarın bizi
      gerçekten bu taşeron sistemi; çok kötü,bireyleri zengin etmek ve işçileri ezmekten başka bir işe yaramayor.bizi nemrutlardan kurtaran(lar)dan ALLAH razı olsun.bu kanun teklifi kabul edilmezse artık yorumlarımızı seçim sandıklarına yazarız.saygılar.
    • leyla / 29-04-2010 20:11 ezilen işçi
      bir devlet hastanesinde acil serviste bilgi işlem elemanı olarak çalışıyorum. iş yüküm o kadar fazla ki yemek yemeğe bile fırsatım olmuyor.birde iş sorumluluğu var tabii. insanları madut etmemek için biz elimizden geleni yaparken ezilen ,madur olan hep bizler oluyoruz maalesef. lisans diplomama bakıp bakıp kahrolmamak elde değil.benim yarı iş yükümde çalışan memurlar hastane kafeteryasında tatil planları yaparken bende onların maaşının 4/1 oranında aldığım maaşımla kira ve çocuk bakıcı parası denkleşirmi diye hesap yapıyorum.umudumuz 4 C
    • ömer cicek / 28-04-2010 18:54 4c
      inşallah bızlerde yardımcı olurlar bızler taş oren ıcıyısıtyz bızler sahıp cıkan yok eger bu uygulama olursa cok ıyı olur menun olur allah razı olsun derız
    • AHME SEZER / 28-04-2010 11:26 4c
      4 c tek umudumuz gerçekleşirse ömrüm boyunca oyumu o kişiye vereceğim
    • RAMAZAN İNAM / 28-04-2010 11:25 4C
      TAŞÖRENDE ÇALIŞIYORUM HİÇ BİR GÜVENCEM YOK TEK UMUDUMUZ 4 C Lİ OLMAK İNŞALLAH TASARI BİR AN ÖNCE GERÇEKLEŞİR.BİZDE İŞTEN ÇIKMA KORKUSU İLE YAŞAMAKTAN KURTULURUZ.
    • İBRAHİM UÇAR / 28-04-2010 11:20 4c
      inşaaaallah olur tek umudumuz bu..
    • BEKİR ARSLAN / 26-04-2010 11:39 hey gidi eski günler
      HEY GİDİ ESKİ GÜNLER OZAMAN MAFETTİNİZ ÜLKEYİ İŞİNİZE GELİYO TABİ SESİNİ ÇIKARTMAYAN İSYAN EDEMEMEYEN MASİFİZE İŞÇİLER YARATMAK ...
    • SANDİAGO / 21-04-2010 15:42 YOK BÖYLE BİŞEY
      Akdağ: Hastaneler özelleştirilmeyecek
      Cuma, 26 Mar, 2010 – 21:08 | No Comment
      Akdağ: Hastaneler özelleştirilmeyecek

      Sağlık Bakanı Akdağ, kamu hastane birliklerinin gündemde olması dolayısıyla yaptığı açıklamada, hastanelerin özelleştirilmeyeceğini vurguladı. Taşeron firmalar aracılığıyla çalışan personelin kadroya alınamayacağını belirten Akdağ, Herkesi kadroya alma meselesi memleketin işini kolaylaştırmaz. Bunlar eski yaklaşımlar diye konuştu
      Sağlık …
    • sağlık ocağı taşöreni / 14-04-2010 20:43 bizide kapsıyor mu yasa
      bende sağlık ocağında taşören olarak çalışıyorum ünv. hastanelerindekileri alıyorlarmış sadece diye duydum bizleri kapsamıyormuş ; bilgisi olan varmı konu ile ilgili..... hem çalışıp hem okumak zorundayım ... aile hekimliği gelecek yakında kara kara düşünmeye başladık hem temizlik personeleri hemde bilgi işlemciler olarak...... tüm millet vekillerine mail atıp fax çekmeyi deneyeceğiz yaklaşık 300 kişi konuyla ilgili bakalım inş bizide kapsar bu uygulama ......Allah yardımcımız olsun...... bilgisi olan paylaşsın bu konuda lütfen!!!!!!!!
    • ELEM / 06-04-2010 18:54 taşeron mağduru
      Bazı arkadaşlar taşerona çalışanlarına karşı ağır eleştirilerde bulunuyorlar. Arkadaşlar hepimiz insanız ve kaderimiz bize ailemizin, gücümüzün ve devletimizin sunduklarıyla hareket ediyor ve yaşıyoruz. Ben mezun olduktan geçim sıkıntısı yüzünden bir çok hastaneye müracaat ettim.Ama her yerde torpil yoluma hep taş koydu. Ne zamanki çalışanlardan birinin kolu kırıldı o zaman geçici olarak onun yerine girdim işe. Daha sonra o bayan eşi başka şehire atandığı için istifa etmiş.Bu sebepten girdim ve hayatımda hiç bu kadar kullanıldığımı hatırlamıyorum.
    • aslı yonca / 06-04-2010 13:55 dertler
      Hep bu konu konuşuluyor ama bir çözüm göremedik.Haklarımız yok,baştaki insanların insafına kalmışız.Hasta bile olamıyoruz.Aldığımız ücreti zaten söylemeye gerek yok,açlık sınırının bile altında.Sesimizin duyulmasını istiyoruz artık
    • ELEM / 04-04-2010 18:47 ŞÜKÜR
      BENDE BİR ÇOK İNSAN GİBİ YİNEDE ŞÜKRETMEYİ BİLİYORUM. AMA DOKTORLARIN MAAŞINDAN 50 TL. KESİLSE KIYAMET KOPARDIKLARINI GÖRÜNCE İSYAN EDESİM GELİYOR. BEN ÖĞRENİM KREDİSİ ALARAK OKUDUM VE BÜTÜN İHTİYAÇLARIMI ONDAN KARŞILADIM. ŞİMDİ HALA ONUN BORCUNU ÖDÜYORUM. İŞE SADECE 10TL İLE GİDİP GELİYORUM. SERVİSTE ÜZERİMİZE ATILAN İŞ YÜKÜNÜ ANLATMAM MÜMKÜN DEĞİL.AMA YİNEDE EKMEĞİMİZİ ÇIKARIYORUZ. BAZEN ÖYLE ZORUMA GİDİYORKİ AĞLAMAKLI OLUYOR SONRADA BİLGİSAYARDAN GÖZLERİM YAŞARDI DİYORUM. AMA BEN HEPSİNDEN ASİLİM İŞTE BENİM VE BENİM GİBİLERİN KADROSU ASALET.
    • ELEM / 04-04-2010 18:41 KELİMELER YETMİYOR
      EVET SORUNLARIMIZI ANLATMAYA KELİMELER YETMİYOR Kİ. BUNDAN ÖNCEKİ YORUMUMDA ÖĞLE YEMEĞİ DAHİ YİYEMEDİĞİMİ YAZDIM. ÇÜNKÜ HASTA İŞLEMLERİNİ FATURAYA YETİŞTİRMEM GEREKİYOR. BENİM MESAİ BİTİŞİ 16:30 AMA BEN 17:30 DA ÇIKIYORUM. BİZLERE HAFTA SONU NÖBETİ KOYABİLMEK İÇİN MESAİ SAATİNİ 16:30A ÇEKTİLER.HER BAYRAM GECE NÖBETİ KOYUYORLAR. OKADAR İŞİMİN ARASINDA BİRDE DOKTORLARIN ŞARTNAMELERİNİ YAZIYORUM. ÇÜNKÜ KLAVYEYİ 10 PARMAK VE HIZLI YAZIYORUM. AMA İYİ OLMANIN BEDELİNİ AĞIR ÖDETİYORLAR. SONRA BEĞENMİYORLAR YİNE YİNE YİNE... YA UĞRADIĞIM HAKARETLER...
    • ELEM / 04-04-2010 18:36 çok emek çok eziyet
      MRB. BENDE DEVLET HASTANESİNDE 3 YILDIR TAŞERON İŞÇİSİ OLARAK ÇALIŞIYORUM. TIBBİ DÖK. MEZUNUYUM KAT SEKRETERLİĞİ YAPIYORUM. BEN AİLEME BAKMAK GEREKTİĞİ İÇİN MEZUN OLUR OLMAZ İŞ ARAMAYA BAŞLADIM. AMA MAALESEF BU İŞİ BULMAM BİLE BÖLÜMÜME RAĞMEN HİÇ KOLAY OLMADI. KPSSYİ KAZANACAK KAPASİTEM VAR ELBETTE AMA YORGUNLUKTAN TANSİYONUM DÜŞTÜĞÜ VEDE GÖZLERİM AĞRIDIĞI İÇİN ÇALIŞAMIYORUM. YOKSA İNSAN KİME AĞIZ EĞMEK İSTERKİ. HESAPSIZ KİTAPSIZ PERFORMANS İÇİN YATIRILAN HASTALARIN CEFASINI BEN ÇEKİYORUM. İŞ YETİŞTİRMEK İÇİN ÖĞLE YEMEĞİ BİLE YEMİYORUM.
    • güven akbulut / 02-04-2010 21:57 taşeron firma kanun tasarısı
      Üç senedir taşeron firmada çalışıyorum birçok yere bu tip yorumlarımı yazdım beğenen oldu beğenmeyen oldu fakat her yazdığım yorum bikaç çocuğu olan ama gerektiği gibi bakamayan,evi olmayıp ailesinin rıskını kiraya veren,maaşını yettiremeyip faturalarını erteleyen çocuklarının ayağına aykkabı alamayan en önemliside eşinin artık canım benimde sıkılıyo dediğinde izin alıp tatile gidemeyen babaların ve eşlerin adına yazdım artık bu feryatları görmek istemeyenler uyanıp bizlere de insanlığın gerektirdiği gibi bir yaşam için allahın rızıklarına elçi olsunlar
    • yasin DOĞAN / 01-04-2010 23:01 3.sınıf vadandaşlıktan kurtulmak ümidiyle
      11 senede aynı resmi kurumda 11mütait ile çalıştım hep onlar kazandı biz ve devlet kaybetti artık bizlerde kadro istiyoruz.bizimde yarını görmeye çocuklarımızı huzur içinde büyütmeye hakkımız yokmu inşallah ayırlısı olur
    • şahin okşaş / 01-04-2010 18:47 kölelik düzeni bitsin
      ben 10 yıldırkamuda taşeron işçisi olarak çalışıyorum artık bu ilkel sistemin,bu çelişkili sistemin kalkmasını canı gönülden istiyorum
    • necem / 30-03-2010 19:49 tıbbi sekreterlik okuyan ne olsun
      saglık meslek lisesinde 4 yıl boyunca oku senin işini hastanede başkaları yapsın...neden ögretmenligi ögretmen , dr lugu doktor yapıyorda tıbbi sekreterligi başkaları yapıyor.......adaletbu mu?
    • Altar GÜN / 29-03-2010 19:28 kpss
      peki Kpps sınavına girmiş .emek vermiş.iyi puan almış atama bekliyen.insanlar ne olacak.taşeron firmalarda çalışan arkadaşlar öncelikle asgeri ücretten kurtarılıp maaş iyileştirilmesi yapılmalı.ama dayısı olan kayrılmamalı.
    • başak çelik / 25-03-2010 17:13 umut
      Sağlık Bakanlığına bağlı hastanelerde ve Üniversite hastanelerinde veri giriş statüsünde şirket personeli olarak çalışan yüksekokul ve 4 yıllık fakülte mezunu binlerce arkadaş asgari ücret altında çalıştırılmaktadır,işin başka boyutu iş güvencen yok,ve sorumluluğu yüksek olan işlerde çalıştırıltıdığımız halde birde sürekle şirket personeli diye herzaman ikinci sınıf vatandaş muamelesi görülmektedir.
    • yücel güray / 24-03-2010 13:50 4.c geciş
      lütfen bu tasarıyı kabul edip taşeron firmalardan bizi kurtarın iyi yaşamak işten çıkarılma korkusu olmadan yaşamak istiyoruz
    • garip taşeroncu / 19-03-2010 10:26 taşerona hayır
      Sayın Başbakanım sesimizi duyun lütfen Taşeronu kaldırın ve bizleri yoksulluktan kurtarın!!!
    • GÜRKAN / 16-03-2010 11:34 olsun artık
      sayın başbakanım 2 defa seçim oldu ikisindede akp'ye oy verdim ama hiç bir faydasını henüz göremedim inşallah bu teklifi kabul edersiniz de hakkımı helal ederim size. kadro vermeyin ama garanti verin diyorum...
    • BAŞAK ÇELİK / 15-03-2010 14:57 umut
      yasa teklifi 25.12.2009 teklif sunuldu ama hayla komisyondan çıkamadı.biz sadece iş garantısi istiyoruz kişiler taşeronun altında çalışırken bir kişinini 2 dudağı arasında işten kolayca çıkatılıyorlar. ben 10 senedir üniversitede veri griş personeli olarak çalışıyorum.bir 10yıl garantim olduğunu düşünemiyorum parasal rahatlıktan çok iş garantisi istiyoruz iş kanununa göre 5 yılı geçenler 20 günülük izin hakkı varken biz senelik iznini bile kişilerin insiyatfinde 10 gün anca kullanabiliyoruz...inşallah komisyondan umutlu kararlar çıkar
    • ilhan şimşek / 11-03-2010 13:18 teşekkürler
      bu işte emeği gecen herkese teşekkürederim.
    • alberra2744 / 11-03-2010 10:39 taşeron işci
      tüm taşeron çalışanları olarak bunu takip etmeliyiz ve birlik olmalıyız hak hukuk habiballah allah hakkımıza hayırlısını nasip etsin ama seçim yatırımı da olabilir.
    • santral / 09-03-2010 13:50 BİZİ TEŞORON LARDAN KURTARIN
      inşaallah olurr hepimizz teşoron firmada çalışı yoruz 2senedir bir teşeorana çalışı yorduk busene ihalede farklı bir teşeron aldı yıllık izin tazminat yok ben çalışı yorum benim üzerim den adamlar para kazanı yor devlete çelışırr hiç değilse zoruma gitmezzzz lütfen bizi geleceğimi çocuklarımızı düşünnn vee bunuuuu onaylayın kimse karşı çıkmasınnn hepimizin bir sorunuuu ben olacağına inanı yorummm KİMSEE DUYARSIZ KALMASINNN
    • turan dogan / 05-03-2010 15:06 unutma
      ha unutmadan ben 14 yıllık taşören işçisiyim benim çalışmamdan dolayı 3 defa tebrik ettiler çay ve çıkolatayla ödüllendirdiler... hak muhammed ali yardımcımız ola zulumcülerden koruya..
    • BROKER / 05-03-2010 08:47 KARŞIYIM BU SİSTEME
      Neden biz tıbbi sekreterlerin önüne engel koymak istiyorusunuz ? Önce Sağlık Meslek Lisesinin T
    • kemal / 13-02-2010 00:53 istanbul taşeron A.Ş.
      İnşallah taşerona son verilir.Türkiyede çok büyük haksızlıklar oluyor.Amaç herkese aş vermek ise bu yollada ücretleri düşürüp fazla insana istihtam sağlamaksa ... bu olması mümkün değil o yüzden insanları umutsuzluğa sürüklememek olumlu olacaktır
    • murat / 12-02-2010 20:47 sonuç ne oldu kemal abi
      takipçisi olunuz sayın kemal kılıçdaroğlu size minnettarız
    • fatih kırman / 31-01-2010 20:29 helal olsun
      ben bu güne kadar hiç sol partiye oy vermedim , vermeyide düşünmedim doğrusu taki kemal kılıçdaroğlunun bu açıklamasına kadar..bunu düşünmekte bir erdemdir.yapamasa bile helal olsun.Oyum sizindir
    • İ ŞENOL KAYA / 30-01-2010 18:28 ADELETSİZLİK
      5YILDIR DEVLET HAST TAŞERON OLARAK ÇALISIYORUM.NE SENELİK İZİN NE FAZLA MESAİ NE KIDEM NEDEİHBAR TAZMİNATI KÖLE DÜZENİ.SENEDE 2KEZ GİRDİ ÇIKTI.İŞ GÜVENLİĞİ YOK.ÜCRET ASGARİ
    • SİVASLI / 29-12-2009 12:07 siyaset akıllı adam işi
      ben bu güne kadar hiç sol partiye oy vermedim , vermeyide düşünmedim doğrusu taki kemal kılıçdaroğlunun bu açıklamasına kadar..bunu düşünmekte bir erdemdir.yapamasa bile helal olsun ..bana biraz zor geliyor çünkü karşısında tek kişi üzerine kurulmuş bir iktidar var.(daha doğrusu krallık)ben kemal beyi tebrik ediyorum.bu güne kadar kimse taşören işçileri düşünmedi ve böyle bir şeyi gündeme getirmedi..bu halka gerçek milliyetçilik örneği olsun.benim gibi binlerce arkadaş aynı fikirde eminim.saygılar
    • kemal torun / 29-12-2009 11:48 2007 senesi akp geçici işçi kadroları
      Yıllardır hastanede Memur-4/B-İşçilerle birlikte çalışmaktayım. Yarın ne olacağını bilmediğin bir yolda yanında yarınından emin kişiler bu yolda yürümekteyiz, bize yolda taş sıçrıyor içlerinden sadece ben düşüryorum, su sıçrıyor sadece ben ıslanıyorum onlarla aynı yoldayız ama ben bir taşeron işçisiyim 10 yıl oldu olursada olmazsada tşk ederim. Geçici işçiler geçtiler 2007 yılında ya biz sonumuz hayır ola.
    1 2 3 4
    Anketler
    Kurumsal
    E-Bülten Üyeliği
    Ad Soyad :
    Email :
    Firma Adı :
    » Emekli Maaşları » Memur Maaşları » Cam Balkon » Memur
    » Milli Piyango » Süper Loto » Şans Topu » Sayısal Loto
    » E-Okul » Haber » Recep İvedik 3 » Prenses ve Kurbağa
    » Morganlar Nerede? » Ejder Kapanı » Avatar » Sinema
    » Adanalı » Sakarya Fırat » Canım Ailem » Hanımın Çiftliği
    » Aşk-ı Memnu » Ezel » Kurtlar Vadisi Pusu » Dizi
    » Eskişehirspor » Antalyaspor » Gençlerbirliği » Gaziantepspor
    » Bursaspor » Ankaragücü » Trabzonspor » Spor